the two of them just can't be true




Efter jobbet for jag och tränade. Hann springa sex kilometer på löpbandet innan jag blev inbjuden till spinningträningen med två andra kvinnor. Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Har aldrig varit så trött i benen. Har aldrig varit så törstig. Kommer aldrig ha så mycket träningsvärk av dess like.

Klarade det gjorde jag i alla fall. Svettig som ett ökendjur gick jag sedan hem och duschade. Efter det blev det en kort fisketur i stugan med boysen och efter det blev jag dissad av the motherfuckers. döööööö.

Har i alla fall städat mitt rum nu. Vreden inom mig lättade lite. Men kom tillbaka då jag insåg att vårt play station är i stugan så jag kan inte spela ssx trickey.. Då tog jag istället ett glas o'boy och lade mig i sängen.

Nu är allt bra igen. Jag är ensam. Men jag känner mig inte ensam och det är huvudsaken. Alla homies är i Åsele på marknaden och jag hoppas att dom har skitkul! Ärligt talat hade jag velat vara där nu. Dra lös och så. Men jag vet att Kaisa drar lös för båda oss så jag känner mig inte ledsen.

Önskar att Hanna ringde mig någon dag, men hon har väl fullt upp hon med, som alla andra this days.. Vi har i alla fall planerat en träff i slutet på nästa vecka! Scooore!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0