Stadsfesten

For till Skellefteå i torsdags med Fredrik, Rebecca och Kim. När vi kom dit for vi hem till mig och lämnade packningen sen for vi in till stan och käkade och efter det blev det bio – Transformers 3D. Det var mys.

Fredagen började med en sväng på stan innan vi for hem till mig och knäppte första och käka mat. Sen drog vi oss in mot stan igen och var på tivolit ett tag innan jag lämnade dom andra för att gå in på området och se Robyn! Vilket jävla drag det var där.  Men dum som man är så betala man in sig och efter 20 minuter så gick jag ut igen.. Då blev det ännu mer tivoli och efter det maxmat innan vi somnade!

Lördagen blev det att stiga upp i tid för att hinna en vända på stan innan vi skulle hem till mig och börja igen. Vi var där ett tag och kollade på Eric Saade och åt på Subway. Sen for vi hem igen och gjorde oss klara inför kvällen. Jim och gänget kom också förbi hos mig innan vi for in till stan. Det blev inte att fara in på området denna kväll utan vi var bara på tivolit men det var minst lika kul! Träffade både Magda och Sofia och massa annat folk så det var guld värt!

Söndagen blev lite stressig. Vi vaknade vid halv två och skulle ta bussen kvart i tre så det var bara att börja städa direkt vi vaknade. Sen in till stan för att hinna med bussen. Vääääärldens längsta kö var det där. Alla skulle tydligen hem….. Så jävla drygt. Vi va typ en halvtimme sena och ja fick inte ens åka med Fredrik hem. Men när jag väl kom hem till Malå var det jävligt skönt att vara hemma. Pappa hade köpt en ny bil som han hämtade mig med sen for vi ut och körde ett tag. Efter det hade mamma gjort världens godaste soppa sen tog jag en två timmars powernap. SKÖNT! Sen blev det godis och film på kvällen..

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0