Sommarjobb

Helgen var bortsett från lite strul och tjaffs väldigt rolig! Måste erkänna att lördagen var 587 gånger roligare än fredagen på alla sätt! För på lördagen betalade jag in mig på området och dansade både i discotältet men även styrdans med pappa! Träffade gamla vänner och även nya sköna personer! Sen när jag kom hem låg karln i sängen och såg film, mys.

Nu är det måndag igen och denna vecka jobbar jag inte bara just idag utan snarare alla dagar utom söndag, och det fyra veckor framåt. Känner att dagarna inte kommer gå särskilt fort, men man får väl bita ihop!







Kommentarer
Frida

Awesome blogg !

Haft en bra dag ?

2011-07-11 @ 17:29:59
URL: http://fridisi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0