rock on friday

Sista långa dagen i veckan och det känns kanon! Har lite småheter att fixa under dagen samtidigt som jag är på jobbet. Bland annat med CV och högskola och grejer. Eftersom jag har förlorat alla mina pengar på alla mina konton så kanske det är dags att börja planera framåt. Vilket i och för sig hade varit dags i vilket fall som helst..

Trästocks i helgen och jag vill dit och se Kapten Röd - som spelar ikväll men jag jobbar imorgon. Blev tillfrågad om jag ville va chaufför dit ikväll och så skulle dom betala för allt, men jag har då en känsla av att vi kommer komma hem sent, och som sagt - jag jobbar imorgon.. + att vi ska till stugan och käka grillat ikväll.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0