Jobba, jobba, joobba..

Har räknat ut att det är 16 arbetsdagar kvar för mig nu, sen är jag fri! Jag vet dock inte vad jag vill göra sen. Jag ska i alla fall bara ta det lugnt dom två sista sommarlovsveckorna. Men efter det vet jag inte...

Högskolan i Borlänge blir inte av. Läste på hemsidan igår och det verkade inte vara min grej. Men den i Umeå verkade lite bättre, trots att den bara är utsträckt över två månader. Alltså september - november. Då är det bara en kurs jag går och det stod även att hela kursen är nätbaserad. Så jag skulle tro att det menas att man gör hela kursen över internet och inte behöver bo i Umeå för att läsa den?!

Har dock inte bestämt mig än. Har två veckor på mig att göra det. Men om jag ska gå den så måste jag ändå skaffa mig ett jobb också! Då är det ju tur att jag har skrivit ett CV!

Snart har det i alla fall gått halva dagen och när jag kommer hem ska jag kanske träna och sen hänga med Hanna!

 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0