Fruktansvärt


Jag har alltid haft medlidande för andra människor när jag vet att det har handlat om något allvarligt men detta tar nog priset!

Själv sitter man här och är proppmätt och så läser man DENNA artikel på Aftonbladet.se. Jag lovar dig att du kommer att bli rörd och reagera på bilderna..

Jag hoppas verkligen att så många som möjligt hjälper till och skänker en slant. Tänk på alla dessa stackars barn... 

Gör som jag nyss gjorde och skicka ett SMS med texten: KATASTROF till 72910!

Så kan du hjälpa till:
Röda korset

1. Besök Röda korsets hemsida www.redcross.se. Där kan du ge en gåva online och se hur mycket hjälp ett visst belopp ger. Välja ändamålet ”torka i östra Afrika”.
2. Sms:a AKUT TORKA till 72 900 och skänk 100

3. Skänk pengar via:

Privatgiro: 900 800-4

Bankgiro 900-8004

Ange: ”torka i östra Afrika”  på inbetalningen.



Läkare utan gränser

Besök Läkare utan gränsers hemsida www.lakareutangranser.se. Där kan du välja att lämna en gåva eller att bli månadsgivare.



Plan Sverige

1. Skicka bidrag genom "Gåvoshop",

2. Sms:a KATASTROF till 72910 så bidrar du med 50 kr

3. Sätt in valfritt bidrag på pg 90 07 31-1 eller bg 900-7311. Märk insättningen med KATASTROF.

Mer information här.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0