*

Tänkte berätta vad jag gjorde igår.

Jag for hem och åt efter jobbet och sen for jag till Rebecca. Vi satt och pratade och sen färgade vi hennes hår mörkbrunt. Jag är fan kung på att färga hår nu för tiden!

Efter det for vi ut med "Poolen" och raggade en stund och sen for vi och köpte godis på kiosken och mötte upp KG och Victor. När vi kom tillbaka till Rebecca styrde vi upp nå awesome musik och spelade "Girls". Ett spel för tjejkvällar. Det var ganska kul att spela det med killar.

Sen spelade vi också "Med andra ord" då man ska förklara ett ord och så ska den andra gissa. Det var jag och Rebecca mot Victor och KG. Och med Rebeccas brillianta hjärna kom vi inte så långt så dom vann.. hihi

Klockan 11 for jag typ hem - då va ja less live.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0