Chill

Har varit i Norsjö och chillat några dagar. Spelat fotboll, badat och lite sånt. Sen for jag till Skellefteå igår. Jag kan säga att resan dit, med bil och hög musik, var mycket intressantare än grovjobbet jag gjorde där - städade ur lägenheten. Det tog väl sisådär halva natten..

Sen väckte pappa mig i morse och då var det bara bära in alla grejer och städa och få plats med allt i rummet. Svårast blev det med kläderna, men nu har jag i alla fall rensat bort 40 kilo kläder...

Känns som allt damm har hamnat på mig istället för i dammsugarpåsen.. Ska hoppa in i duschen snart, ska bara invänta min snusdosa som pappa är och köper för jag vägrar gå ut när jag ser ut såhär...

Bjuder på en bild på min nya telefon: (Har inga nummer så skriv mer än gärna era)

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0