broke as a motherfucker

Thats me right now!



Internet, eller täckningen över huvud taget, har varit lite dålig i Malå idag. Har inte kunnat ringa eller smsa någon eller tvärt om heller för den delen. Det har varit ganska skönt ändå. Har inte haft kontakt med så många personer varken idag eller igår och det har varit skönt måste jag säga.

Har haft lite tid för mig själv att tänka lite och så. Har väl inte tänkt på något specifikt eller så och jag har inte kommit fram till något särskilt viktigt men det har på ett sätt ändå varit skönt!

En annan sak som har varit skönt dessa två dagar är att jag har umgåtts med Hanna. Trots att vi inte har gjort något speciellt alls så har jag ändå uppskattat denna tid. Vi funkar bra ihop, jag och Hanna. Tänker i samma banor i stort sett och det gillar jag.

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och ska strax lägga mig. Imorgon väntar jobb!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0