all by oss själva, nästan..



Har haft hur roligt som helst ikväll. Blev bjuden på middag hemma hos Kaisa. Hon bjöd på macaroner och bacon med nån sås och i wanna tell you something - bacon is good for me!

Efter maten drog vi på Ica med Richard och inhandlade proviant i form av cola, tårta, snus och även ansiktsbehandling och rakhyvlar som Richard enjoyade! Det blev i alla fall att se Family Guy och det var i form av ett Star Wars-avsnitt så nu kan jag säga att jag nästan har sett det! woop woop

Kaisa och jag for sedan ut och gled med wråålåket innan vi for hem till mig och chillade. Nu har hon precis farit hem och JAG HAR NU TACKAT JA TILL HÖGSKOLAN I UMEÅ! yeey

Gonatt peepz











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0