29/7


Jaha ja peepz.. Jobb som vanligt men idag är det fredag, vilket betyder att det snart är helg. Om man bortser från att jag jobbar tre timmar imorgon, men.

Fredrik kommer idag. Det är 12 dagar sen jag träffade han sist, så det känns ganksa bra att han kommer hit i helgen så vi kan prata och mysa och allt sånt!

Jag vet inte riktigt vad planen är ikväll, men antingen blir det att hänga med homiez eller bara ta det lugnt hemma skulle jag tro. Kommer nog bli grymt vilket som. Jag är så grymt pepp på livet just nu känns det som. Jag vet inte varför men det kan nog vara för att jag har tackat JA till skolan och lämnat ut mitt första CV! Så jag känner att det viktiga tas ett steg framåt!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0