½


Halv dagen kvar att jobba, och det går väl sådär. Själva jobbet går bra men jag känner mig lite nere...

Sen ska jag nog träna! Jag ska springa en mil på cross trainern, om inte mer. Ska fan görs slut på all kraft jag har. Ska springa tills jag verkligen inte orkar längre, och benen ska vika sig under mig när jag ska gå hemmåt! Det känns som en sån dag idag!

När jag har återhämtat mig efter träningspasset ska jag ringa mitt bihang, Hannna. Hoppas då på att få en positiv respons av henne. Om jag får det innebär det att vi ska se OC ikväll. Annars får jag väl så gott göra det själv... Måste fixa mina naglar också!

Nu ska jag trycka i mig en tacopaj!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0