Fuckin´ awesome

Gammal bild, men lika glad är jag för det!

 

I morse när jag vaknade fick jag panik. Traskade in till stan.... En timme senare fick Trafikverket/Vägverket (?) verkligen veta hur det låter när man klarar teoriprovet.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Jag kunde seriöst inte sluta le på vägen hem. Kände mig ändå ganska fånig när jag traskade förbi busstationen på vägen hem och folket kollade på mig. Men vafan, one down! Only one more to go!

När jag kom hem tänkte jag ta en lite längre powernap, men ja va så jävla glad så det gick fan inte sova. Mötte Magda inne i stan halv två. Det blev att fira morgonens händelse med lite shopping. Eller okej, det blev mycket shopping, men med lite pengar. Känns förbannat jävla bra! Ursäkta språket..

Har även haft sista körlektionen idag. Det gick bra men jag tänkte tvinga pappa att följa med mig hit till Skellefteå i helgen för att träna lite på egen hand.

Ikväll har jag sett Step Up 3 och den var grym. Seriöst, ja skojar inte..

Nu ska jag knäppa igen ögonlocken och tagga Malå imorgon!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0