DÖD

FUCK

Tiden går för fort. Gårdagen va ingen höjdare. Jag är less, stressad och lite besviken. Mitt rum luktar alkoholist och jag måste plugga.

Ungefär så kände jag i morse när jag vaknade. Jag kan inte säga att jag inte känner så nu, för det gör jag, till viss del. Men det känns bättre nu. Trots att det nya året inte fick en bra start så försöker jag hålla humöret uppe. Jag känner mig smutsig och måste duscha, men jag har tack och lov städat. Nu är det bara lite kvarglömda saker som fortfarande luktar spunk. Jag har gjort två faser idag. Känner att jag kunde ha gjort en eller två till, men samtidigt ska man ju sluta på topp. 70/70 rätt. Tråkigt bra jag är!

Om jag inte ska ut ikväll ska jag plugga ännu mer och bara ta det lugnt i min säng sen.. Hoppas på ett sätt att ingen hör av sig så jag får va hemma, men samtidigt vill jag ut, och jag har även lovat det också. Men om ingen hör av sig är det ju inte mitt fel?!

Jag saknar Hanna.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0