Taggad!

Är så grymt jävla taggad på livet just nu! Vissa saker kunde ha varit bättre än vad dom är men man ska inte klaga. Det enda som känns lite jobbigt är skolarbeten som ska vara klara, dvs. projektarbetet och projektrapporten, svenska nationella och lite andra småsaker. Men då är det så mycket som är bra också! Till att börja med så är det helg imorgon, och jag ska ut och ragga med Hanna. Hon har paxat shotgun och jag kör! Ska nog även träffa Rebecca om hon har tid. Sen på lördag är det fest på MalåBorg och jag tror att det kommer bli svinigt jävla kul! Har inte varit såhär taggad på länge så jag hoppas att kvällen inte sviker oss, men den blir ju vad man gör den till, eller hur?!

Nästa grej är Stockholm. Dit åker jag och Sofia på måndag för att göra praktik en vecka. När vi kommer hem har vi två veckor på oss att göra en fotobok. Veckan efter det är det lov! Kan det bli bättre? Lite kanske... :)

Just de, vi har fått våra studentmössor också. Kul att min är för stor..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0