Meningslöst

Igår kväll när Kaisa hade lämnat mig med två påsar chips och två dipper for jag och var med Richard, Danne och Zot. Dom snacka om WoW och var allmänt lättroade vad jag än sa. Tur jag har humor så att jag kan få dom att skratta i alla fall. Jag körde hem Danne vid 12 och då for även jag hem och sov eftersom att jag skulle jobba. Men vaknade vid fyra av att jag fick ett sms och höll mig sedan vaken till typ sex. Sen sov jag lite till och från fram till klockan nio. Jag drömde två drömmar. Det var samma dröm som handlade om samma saker men i två olika versoner. Den ena, och första versonen var bra. Det är den jag hoppas på kommer "slå in". Den andra versonen var bara hemsk och äcklig. Det är den jag tror kommer "slå in". Det kommer kännas så jävla meningslöst om den dåliga versonen blir mitt liv framöver. Men antar att det bara är att bita ihop och inte vara emo för det. Ni har förmodligen ingen aning om vad jag sitter och skriver om just nu, men det är lite svårt att förklara. Jag orkar inte förklara heller, för det är inget som jag vill gå in på ännu!

Idag har jag jobbat i varje fall, 10 - 13. Det gick hyffsat, förutom när jag skulle prata engelska med en kund. Det blev helknasigt och jag klämde in lite tyska i samtalet av nån random anledning. Men över lag gick det finfint! Nu har jag precis käkat och ska snart hämta Kaisa. Vi får se vad vi hittar på. Förmodligen ingenting.. Jag har inga planer för kvällen heller. Men jag hoppas...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0