Kreativa

Efter att jag ätit lunch med Sofia tidigare idag for jag och gjorde några ärenden. Sen åkte jag med mamma och Maria upp till Solbacken för att handla lite. När dom åkte tillbaka till Malå igen mötte jag upp Magda på E4an för att fota och skriva ut bilderna till utställningen. Det stod mig dyrt... Direkt vi kom dit skrev vi ut dom, sen när det var klart var klockan sju ungefär. Då gick vi in i fotostudion och la oss i soffan för att planera hur bilderna skulle se ut. Vaknade sedan kvart över åtta av att Örjan (fotoläraren) kom in i studion. Vi hade alltså somnat, båda två. Så det blev inga bilder idag.. Bra jobbat!

Nu har jag varit hemma ett tag i lägenheten och chillat. Ska nog se en film innan jag somnar!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0