Sista dagen detta år!

Haha hur kul å vakna i morse alltså. Jag vaknade gråtandes och det har jag aldrig i hela mitt liv gjort förut. Jag har somnat gråtandes men aldrig vaknat på det sättet. Det var skumt. Jag grät inte som vanligt heller. Det lät inte som mig. Jag minns att jag drömde om en tant med en hund som hade en jättelång hals och att hunden var tvungen att bära en del av sin hals i munnen för att inte snubbla på den. Tanten var dessutom jättedum med hunden så jag sa att jag ville köpa den av henne men det fick jag inte. Jag fick inte ens klappa den. Sen minns jag att tanten släpade iväg med hunden. Hon höll i hans huvud och hunden kved. Hans långa hals och resten av hans kropp släpades efter henne in i skogen och sen vaknade jag, gråtandes. Himla skumt!

Idag har jag varit ganska duktig. Jag har hunnit varit ute och gått med Linn, sen körde jag gummibandspasset igen eftersom gymmet var stängt. Efter det målade jag naglarna och nu ska jag snart iväg och basta! Sen ska jag, Kaisa och Rebecca laga mat. Det blir fläskfile och kroketter. Kommer bli super! Efter det får vi se vad som händer. Kanske sällskapsspel innan vi far vidare!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0