Länge sedan!

Oj, nu var det länge sedan jag skrev. Sist var jag inte på så bra humör och idag kan jag inte ens komma på varför. Jag har i alla fall haft några underbara jobbdagar förra veckan. Stressiga men roliga. Det är himla roligt att jobba dagarna just innan julafton. Sen har jag även haft en underbar jul också, med släkten! Fick många fina julklappar, god mat och så lekte vi många roliga lekar. Kul att se att det inte bara är jag som fortfarande är barnslig.



Juldagen blev också väldigt bra. Jag var hemma hela förmiddagen och städade mitt rum och installerade min nya fotoskrivare som funkar mer än perfekt! Sen kom Rebecca till mig och efter ett tag for vi till Hanna sen vidare till Camilla och Emma. Efter det for vi på hotellet. Det var en rolig kväll med mycket folk. Dock så känner jag nu att jag kan ha minst lika kul utan alkohol. Det är typ snäppet roligare till och med - att inte dricka. Jag tycker typ inte längre om att vara påverkad och jag tycker inte heller om att göra saker som man ångrar dagen efter så därför är jag mycket hellre nykter. Det känns skönt att jag äntligen har kommit fram till det!


 

 



Kommentarer
rebb

så säg du bara för att du var bakis . Lägg av ;)

... men jag känner typ samma faktiskt .. Funderar på att vara nykter på nyår!

2011-12-27 @ 15:08:32
Lovisa

Haha nä, jag var ju faktiskt inte det minsta bakis :) Jag har bara känt såhär länge och nu ha ja verkligen fatta att det inte är värt att dricka ;)

2011-12-27 @ 15:44:18
URL: http://lovisaastrom.blogg.se/
Rebb

Men ge dig! På lördag slår vi till igen ;) NYÅÅÅR!!

2011-12-28 @ 21:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0