Å N G E S T

Idag har jag ångest.
Jag har lovat mamma och pappa att inte beställa kläder nu på ett tag. Precis lagom till mellandagsrean! FUCK. Jag är också orolig över min farmor, men jag hoppas mer än allt annat att det går bra för henne idag. Jag har ångest över att jag inte har tränat på tre dagar och att jag har ätit så jävla mycket dom senaste dagarna. Jag har ingen som helst inspiration till att varken fota eller skriva och mitt rum blir aldrig rent och fint hur mycket jag än städar det.

Visst ska man få klaga, vilket jag har gjort nu. Men sen ska man ju göra nånting åt det också medan man kan! Så nu blir det städning, sen gymmet. Efter det har jag troligtvis fått lite inspiration till att antingen skriva eller fota och så förhoppningsvis goda besked om farmor! Det där med kläderna överlever jag nog! Om jag ser det från den ljusa sidan så sparar jag ju massvis med pengar!

 

 



Kommentarer
fanny

You can do it! (L)

2011-12-29 @ 19:59:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0