Här har ni



Vad tycker du om att vara arbetslös? Måste suga ganska stenhårt eller hur?

Egentligen är det inte så farligt. Jag skulle kunna vara det hela livet om man hade tjänat pengar på det. Men eftersom att man inte gör det suger det ganska mycket eftersom att jag är beroende av pengar.

Vad är ditt livs dröm?
Jag har alltid velat flytta utomlands och vara fotograf. Designa mitt eget hus vid stranden och bo där med dom jag gillar mest.

 

Vad skulle du göra om du skulle ha vunnit 10miljoner? :)
Jag skulle ha startat eget företag, köpt en massa kläder och skor och åkt på massa resor och självklart designa mitt hus och låtit det byggas på något awesome ställe.

 

Ser du fram emot att börja jobba? Varför/varför inte?
Ja, på ett sätt. För att man tjänar massa pengar på det. Om det är ett roligt jobb är det ju inte så farligt att jobba. Men jag skulle aldrig kunna jobba med något jag inte tycker är kul. Eller jag skulle väl kunna göra det, men jag skulle ha dödsångest varje morgon..

 

wat is the best way to make money?
I think the best way to make money is if you have a nice job wich pays well.

 

varför är kg så snygg?
Han föddes väl så I guess!

 

har du något jobb på G?=)
Nä, bara lite strötimmar på LillIca. Thats all.

 

Vilka är de bästa bloggarna du läser? :D
Fokis, Kattis, Fannys, Linns, Fridas, Magdas, Kaisas, Hannas och Keelas.

 

Vad har du för planer för ditt år som 19? ;)
Ska försöka hitta ett jobb som jag gillar, tjäna massa pengar, gå skola och börja rida igen. Det är väl dom grova planerna. Sen har jag massa mindre planer också!

 

När blire födelsedagsfest!? ;):D
Inom en snar framtid ;)

 

HAHA snygg
Tack!

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0