Måndag

Har inte kunnat uppdatera eftersom vårat internet hemma har fuckat ur..


I helgen har jag i alla fall varit med Fredrik. Han kom i fredags vid ett-tiden på natten. Så det blev inte mycket gjort då, men jag var ju med Kaisa innan. Vi såg Freaky Friday och busa lite.. Kollade även igenom min gamla blogg och helvete vad vi fick skratta. Fula bilder i vansinne och varje inlägg var typ ett helt bokuppslag långa.


Sen på lördagen blev det en härlig sovmorgon, lite Prison Break och en sväng upp till Victor. På kvällen såg vi nyaste Pirates. Sen på söndagen chillade vi typ bara. Var ute och cyklade ett tag i spöregnet, hälsade på Nicke en sväng och såg TV. Hela helgen har faktiskt varit ganska off. Lite tråkigt kan jag tycka men..














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0