Lördag

Jobbar till ett idag. Sen ska jag hem och skicka in några CVn. Efter det drar jag min egen roadtrip till Norsjö. Vad som är kung är att jag har bränt en ny skiva till bilen med asm låtar så jag är pepp på resan!

Sen när jag kommer till Norsjö blir det grillat med lite peepz och efter det ska vi väl dra ut en stund och se vad Norsjö har att erbjuda. Förhoppningarna är ju inte direkt jättestora och ännu mindre med dåligt väder men jag hoppas det kommer bli kul ändå!

Jag kommer nog stanna i Norsjö några dagar eftersom att jag är ledig. Men på onsdag fyller jag ju år så då kommer jag att vara hemma i alla fall! Dock vill jag inte fylla år. Jag vill inte bli äldre. Jag vill vara samma gamla töntiga, omogna Lovisa..

Men när man blir äldre har man mer tillgång till frihet att göra vad man vill och det ser jag fram emot!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0