Igår

Härlig paintkvalla...


Igår blev en random eftermiddag.. For med Kim till Norsjö och hämtade Fredrik. Sen for vi till stugan med Frida och Josefine. Vi hade tänkt bada och fiska allihopa men det blev uppdelat istället. Kim och Fredrik fiskade och agerade badvakt medan jag, Frida och Josefine badade.

Har nog aldrig badat så länge i hela mitt liv på samma gång tror jag. Var typ i vattnet i nästan en timme och lekte utan att kliva upp! Det var svinigt varmt i början men sen började det bli kallt om det som gör oss till tjejer så då klev vi upp - och grabbarna fick då ingen fisk heller så!

Det blev grillning ett tag och lite småprat innan vi körde tillbaka till Malå igen. Då såg jag och Fredrik "Source code" och den var faktiskt ganska bra, men man var tvungen tänka lite och det är inte min kopp av te..










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0