Fredag

Fredag nu då!

Jobbar i ungefär en timme till. Sen ska jag ringa Victor och höra vilken tid jag skulle komma på middag. Han och KG skulle bjuda på grillat! Smarrigt! Men jag hoppas det inte blir för än sex eller sju-tiden. För jag måste hinna städa mitt rum, packa och för hoppningsvis träna så jag slipper göra det imorgon så jag kommer mig till Norsjö fortare!

Sen ikväll måste jag även fixa naglarna och lite andra småheter. Men det blir väl att inte stanna alltför länge hos Victor då istället antar jag!

Känner mig ganska pepp på livet just nu. Igår var det roligheter, ikväll blir det roligheter och imorgon blir det roligheter - i form av Norsjö Beach! Sen kommer jag även stanna i Norsjö några dagar eftersom att jag är ledig! Jobbar sista dagen i morgon, weho! (Eller okej, inte sista. Men sista som är planerat för i sommar. Men sen ska jag ju hjälpa till för att folk på Ica är borta på grund av skada osv.)

Men sista långa dagen nu i alla fall på ett tag framöver!!! Och det känns himla bra!

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0