2/8

Känner att denna dag kommer gå segt. Är fett trött och halva tiden på jobbet har inte ens rullat förbi.. Men å andra sidan har jag inget som jag direkt längtar hem till heller. Förutom sängen då, men om jag somnar direkt jag kommer hem kommer jag typ vakna mitt i natten och inte kunna somna om.. Sen måste jag träna också..

Har i alla fall fått lite mer jobb två veckor framöver. Bara lunchavlösning, men de blir ju ändå en liten summa per dag. Sen har jag också sagt att jag är tillgänglig ifall det skulle behövas på Ica. Jag har också fått svar från där jag skickade in mitt CV. Dom hade inte så mycket jobb nu efter semestern men skulle höra av sig så fort jobben började rulla in!

Jag är hungrig också. Skulle äta youghurt på jobbet, men insåg att det var typ fem matskedar kvar. Jag ska dock inte klaga. Folk svälter fortfarande!! Ni vet den där nyheten jag bloggade om för ett tag sen. Nu är det mer än var sjunde person som svälter... Och nu sitter jag och surplar på lite gammal blåbärsoppa i hopp om att få magsjuka.. Det var fan grymt länge sen jag hade det asså! Skulle vilja ha det igen!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0