17/8



Igår blev det i alla fall att färga Kaisas hår. Sen for jag ut och gick med mamma och efter det kom Kaisa till mig igen. Vi såg filmen "Trust" och den var ganska bra. Handlar om en 14åring som blir våldtagen av en 35åring, men hon tror inte själv att det är en våldtäckt för hon tror att dom älskar varandra. Retard...  Sen när Kaisa for hem laddade jag kvällen med Prison Break! (Så Hanna, nu har du lite att ta ikapp)


Nu sitter jag på jobbet och kollar i lite klädestidningar. Vill ha massvis med nya kläder, men ekonomin säger nej.. Jag har inte ens råd att köpa snus..


När mamma kommer tillbaka från sin lunchrast ska jag träna. Antingen ut och gå eller med gummiband! Eller båda, varför inte? Jag har ju redan gjort alla andra måsten idag - jobba och städa mitt rum.


Magda kommer hit ikväll också! Vi får väl se vilka sorters bus vi lyckas hitta på!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0