15/8


Jobb idag, mellan 10 - 17. Sen ska jag nog träna och efter det vara med Richard.


Jag var med han igår också, och med KG och Kaisa. Vi såg en film som var skitbra även om det inte var min typ av film. Death Race 2 såg vi. Sen for jag och Richard på statte och han köpte chips. Som jag sedan åt massa av när vi kom hem till han. Vi såg tv, pratade och smed lite planer!

Nu sitter jag på jobbet. Har packat upp varor hela morgonen. Två stora vagnar med tunga varor! Det återstår två till innan jag är klar. Men det är bra. Det fördriver tid. Dock så väntar jag bara på att nagel efter nagel ska gå av under tiden... Men det är väl smällar man får ta, I guess..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0