Spikat!


Samlades i Aulan på skolan halv nio för svenska nationella, den skriftliga delen. Kände i början att jag inte visste vad fan jag skulle skriva och satt typ bara där och kollade på alla andra i en halvtimme. Men sen tog fantasin fart och jag myttade ihop en hel story. Skrev kanske en och en halv timme innan jag gav upp, trots att vi hade fem timmar på oss. Men dom flesta började bli klara efter typ två timmar ungefär. Vem fan orkar sitta tiden ut?

Efter det fick vi sluta för dagen i alla fall. Så då drog jag och brudarna in till stan och köpte förköp till studentfesten men jag kommer garanterat tappa bort lappen innan dess..

Nu har jag precis kommit hem från stan och håller på att städa ihop lite. Vet inte vad jag ska göra ikväll ännu. Antingen blir det nog en myskväll hemma eller så blir det något annat skoj!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0