Skärtorsdag!

Påsken är här och jag sitter på jobbet just nu. Har varit en lång dag eftersom jag inte haft någon lunch och det har varit ganska lugnt för folket tror förmodligen att vi stänger tre idag.. Men icket, vi stänger halv sex. Har även blivit av med mina lördagar efter sommarlovet eftersom jag inte vet vad jag ska göra då. Men har däremot en spaweekend att se framemot någon gång framöver!



Håller även på kolla lite resor och är sjukt peppad på att åka till Turkiet igen. Antingen före studenten så man är brun innan sommarlovet, eller efter sommaren innan man börjar med vad man nu ska börja med - plugga vidare eller jobba. Men vi får se om det ens blir av över huvud taget. Beroende på om jag har nå pengar, sällskap och diverse annat som spelar roll.

Nu ska jag bita ihop sista timmen sen blir det hem och duscha!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0