Onsdag

Denna vecka har hittills varit väldigt blandad mellan bra och dåliga saker. Det har gått bra i skolan och vi har inte haft någon läxa eller nått så det kan jag inte klaga över. Jag och Kaisa har fortfarande inte börjat bråka med varandra och vi är inne på fjärde och sista veckan nu. Snart är hennes praktik över och det har gått fort som bara den. Vi har inte hunnit med så mycket egentligen men vi har haft det mysigt som satan och jag är glad att hon har varit här just nu, dom här veckorna. Annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Har inte så stor lust att blogga just nu som ni kanske märker. Ingen lust att gå till skolan och inte så stor lust till att göra någonting annat heller för den delen. Vill helst bara ligga kvar i sängen och se filmer på datorn, kanske dra kudden över huvudet några gånger och bara koppla bort allting. Ibland känns allting bra, men innan man hinner blinka kan allting vara dåligt igen.. Det är nog så det kommer vara ett tag framöver. Ingen vet vad som kommer hända eller när det kommer hända och själv är jag inte säker på någonting. Igår tog jag mig tid att tänka över allt och rensa huvudet lite. Kändes skönt att sortera och rensa bort vissa tankar men vissa saker är fortfarande svåra att lista ut vad man ska göra med. Snart närmar sig studenten också. Jag vet inte säkert vad jag ska göra när jag har gått ut. Det lutar åt att söka högskola i alla fall och jag ska även skriva ett CV och börja söka jobb. Jag menar, man kan ju alltid tacka nej om det dyker upp något annat. Jag hatar att allt är så oklart, och då menar jag verkligen allt.

Som jag sa, jag vet inte vad som kommer hända men en sak vet jag med all säkerhet. När allt det här är över kommer jag att vara världens lyckligaste!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0