Onsdag

Hade lite sovmorgon idag - till tio. Men när jag kom till skolan skulle vi inte börja förän halv 11 så då gick jag och brudarna ut på baksidan av skolan och solade. Skönt väder det är ute nu asså! Hoppas det håller i sig..

Efter skolan for jag hem, såg film och sen tränade jag. Hemmaträning is the shit, dock är det väldigt skönt att träna ute också men ibland är det härligt att slippa lämna huset. Har kirrat tre sånna här "träningsband" som man ska hålla på att slita i. Främst för att ryggen ska bli bättre!

Efter träningen blev det dusch och sen film. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Tror jag börjar 11 imorgon så jag får sova ut riktigt ordentligt! Score!









Kommentarer
Fabianmagnhild

I want to say - thank you for this!

2011-08-05 @ 06:56:33
URL: http://fabianmagnhild.blogyears.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0