Tisdag

Var i stan igår med mamma och Fanny. Fick en jacka, ett par skor och lite smink. Sen käkade vi på Dallas och jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv.. När klockan var fyra drog dom tillbaka till Malå och jag stannade här. Efter ett tag for jag ut och gick broarna runt vilket visade sig vara ett bra beslut eftersom det var så härligt väder. När jag kom hem igen såg jag lite Weeds innan jag tillslut somnade..

Idag är det inte lika varmt ute, men jag klagar inte för det. För jag ska i stort sett inte vara ute idag. Jag är på skolan nu och efter det ska jag hem och dega för jag är sjuk.. Är mer förkyld idag än vad jag var igår men kände ändå att jag var tvungen att fara på skolan idag. Ska väl se Weeds hela kvällen tror jag.. Om inte jag och Magda skulle fara och se nån konsert som musikarna har gjort på skolan ikväll..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0