Lördag

Blev sent igår. Jag var med lite folk och hade både roligt och tråkigt. Jag var glad och förbannad. Men jag kom mig hem tillslut.. Låg då vaken några timmar och surrade.. Tänkte lite... och tillslut somnade.

Vaknade av att Rebecca ringde imorse och ville köpa glass. Vilket vi en timme senare gjorde men det är nog seriöst den största glassen jag någonsin ätit så fick slänga hälften..

Har även glidit runt med Kaisa en stund och pratat lite. Rastat Polen (som förövrigt är bilen jag snurrar runt i). Var ganska många ute och raggade idag. Kan det kanske bero på vädret?

Nu har jag duschat och väntar på att gästerna ska anlända så att man får äta mat nån jävla gång. Sen ska jag röra mig ut. Ut ur detta hus.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0