Fortfarande onsdag

Vi fick sluta två idag! Så efter skolan promenerade jag in till stan med Bea. Köpte lite mat och sen for jag hem igen. Har sett Weeds tills nu och ska snart käka och städa lite innan Sofia kommer cyklandes hit från Ursviken. Duktig tjej dedära. Vi ska i alla fall upp till travet och jag hade tänkt ta med mig kameran för en gångs skull. Eller jag har väl tagit med den flera gånger förut men det var länge sedan nu. Vädret är ju så fint också så det känns som att det kan bli riktigt fina bilder.

Känner mig inte jättenöjd med bloggdesignen. Blev inte riktigt som jag tänkt mig men nån gång när jag har tid ska jag fixa till den riktigt snyggt. Måste bara ta lite nya bilder och få lite mer inspiration..

Är fortfarande sjuk som sagt, men hoppas på att det blir bättre. Kan inte heller ligga inne och vila hela dagarna för då kan jag inte sova. Visst, jag kan ligga i sängen upp till flera timmar, men inte när det är vardagar och man ska komma sig i säng nån gång. I så fall måste man göra sig av med massa energi innan så att man kan somna snabbt. Om man ligger i sängen från det att man slutar skolan tills dess att man ska sova så går det aldrig somna... värt..

Ligger i alla fall i sängen just nu medan jag bloggar, men det ska det bli ändring på nu! Ska städa lite och sen käka. Älskar även att jag har hårfästet på huvudet på denna bild. Enjoy!

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0