Ännu en dag!

Härligt med icke-söndagsångest för en gångs skull! Och jo, varför det? För att det är Påsklov nu. Känns förbannat skönt ändå, och sen när vi börjar om skolan igen är det typ sex eller sju veckor kvar innan studenten.

Igår spelade jag, Kaisa, Rebecca, Tony, KG, Victor och Torben sällskapsspel. Det hette typ "Kampen mellan kvinna och man". Det gick bra för oss tjejer i början, även om Kaisa var hjärnan i gänget. Men efter två timmar började alla bli lite less så då fick killarna gå om och in i mål. Sen for vi ut och raggade en stund i Malå City innan jag for hem och sov. Var gode skönt att lägga sig i tid och sedan vakna halv ett. Har typ sovit 12 timmar inatt!

Nu ska jag göra mig klar sen blir det att fara ut en sväng.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0