Uppdate

Fredagen spenderades hos Hanna och hennes broder som hade fest.


Lördagen jobbade jag, sen var vi på pizzan och tog några starka innan vi for vidare till Victor. Efter det bilade vi med Tony en sväng innan jag senare åkte hem och sov!


Söndagen har jag inte mycket att skriva om egentligen, men jag kan dra ut på det. Det har varit en sånhär dag, som inte brukar vara så ofta.. Men när dom väl kommer så kommer dom inte lägligt.. En sånhär sur dag då man bara vill gömma sig. Det har inte hänt något speciellt egentligen, bara lite tjaffs hemma. Men inget märkvärdigt..


Är i alla fall glad över att jag har varit i min egen lilla värld nu ikväll, för att i den verkliga världen vill man inte vara just nu...


Tomorrows another day!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0