Tillbaka helskinnad!


Eller rättare sagt; Vi överlevde! Hade riktigt roligt mitt ute i ingenstans faktiskt. Vi fiskade, grillade, spelade kort, såg film - Road Trip 1 & 2 och Bogieman. Trots att jag var tvungen att härda genom hela skräckfilmen var det faktiskt inte så svårt att somna. Det läskiga var när jag var tvungen att göra ett besök på utedasset efteråt. Snacka om survival!

Men nu är vi hemma i alla fall. Det var riktigt skönt att få komma hem och duscha, tända en lampa, vilket vi inte hade där, vi hade levande ljus. Att träffa folk var nog det skönaste med att komma tillbaka. Säger inte att det inte dög med bara Victor där, men det var så himla tyst att man blev typ rädd. Det enda man hörde var älven som flöt förbi och fåglarna som kvittrade. Men kul har vi haft, minst sagt!

 Måste även få säga förlåt för den dåliga uppdateringen, men det är ju för att jag varit borta, och nu kan jag inte heller skriva så mycket mer eller lägga upp några bilder. Det är för mitt eget bästa eftersom jag ska upp kvart över sex och fara till Skellefteå. Men imorgon blir det andra bullar. Lovar!

Puss!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0