Svar på frågestunden!

Vem är du?
Svar: Lovisa Åström heter jag och jag är från Malå,  men numera bosatt i Skellefteå. Trevlig och rolig på alla sätt. Jag har roligt nästan jämt, oftast på grund av min sjuka humor och mina älskade vänner. Älskar att fota och att umgås med dom jag gillar mest. Jag är väldigt snäll och lätt att vara med!

Va vill du?
Svar
: Just nu är jag sugen på att sova (A)

Va gör du?
Svar:
Jag svarar på frågor, oseriösa om ni frågar mig, till min frågestund.

Vilken färg är din cykel?
Svar:
Har två - en röd och en svart.

Brukar du äta banan?
Svar:
Ja, jag gillar bananer!

Vilken färg är dina naglar?
Svar:
Just nu är dom neutrala.

Varför heter du lovisa?
Svar
: För att mina föräldrar valde att döpa mig till det underbara namnet som är så trallvänligt på tungan.

Tycker du om hallon?
Svar:
Ja det gör jag. Har flera hallonbuskar utanför huset jag bor i! (Är inneboende i "Tantens" hus)

Tycker du filip är världens sötaste?
Svar:
Nej det tycker jag inte.

Vad heter din katt?
Svar:
Jag har ingen katt, men om jag hade någon skulle den heta Alvin, oavsett kön.

Föredrar du blyerts eller bläck?
Svar:
Bläck.

Har tanten varit snäll idag?
Svar:
Hon är alltid snäll, men har dock inte träffat henne idag.

Varför är magda bäst?
Svar:
Det finns nog ingen riktig förklaring på det. Det bara är så..

Är du bög?
Svar:
Nej det är jag inte.

Vad är klockan?
Svar:
Klockan är i skrivandets stund 19.02.

Tycker du att eran sexualkunskap i skolan är dålig?
Svar:
Nej, den var faktiskt riktigt bra!

Har du blivit våldtagen av en hund?
Svar:
Nej, inte det.

Tycker du att Flabb är helt cp?
Svar:
Jag tycker att Flabb är en skön kille!

Tycker du att Göran Persson är het?
Svar:
Nej.

Tycker du om Torben?
Svar:
Mer än som kompis - Nej. Som kompis - Oftast.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0