OMG

 

Tre dagar sen det senaste inlägget.. Känner mig dålig..


Har i alla fall hänt väldigt mycket under denna "långhelg". Har ju varit ledig sen i torsdags och den kvällen såg vi Idol hemma hos Victor. Sen på fredagen var vi ett gäng som var hemma hos Victor igen. Denna gång en större grupp som hade väldigt kul trots omständigheterna. Kom i alla fall hem klockan 6 på morgonen och somnade halv sju.. Vaknade klockan 10 dagen därefter och kände mig mer död än levande men klarade dagen med nöd och näppe ändå^^


Söndagen gick åt att rösta, vila och sen ta det lugnt innan jag och grabbarna styrde upp inför Valvakan! Efter 4 timmars tittande började vi ha svårt att sitta stilla och alla hade träsmak i röven, men vi härdade.


Nu har jag precis kommit hem, och tänkte att jag skriver ett inlägg innan jag tar en välförtjänt sömn!


Lovar er mer uppdatering med bilder, musik och lite av varje imorgon! Stannar även hemma från skolan imorgon, och det känns skönt, eftersom att jag då har haft helg i fem dagar!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0