"Knäcker du till koterna"

Har varit hos en massör på behandling idag! Hon började med att massera fötterna för att se vart i ryggen jag hade ont typ?! Sjukt att hon hade rätt också, genom att känna på fötterna. Men sen masserade hon även ryggen och knäckte på slutet den och det knakade väldigt rejält! Nu känner jag mig överkörd av en buss, men det kommer gå över om någon dag! Det brukar kännas såhär när man har blivit behandlad! Ska i alla fall tillbaka nångång nästa månad igen!

Sen for jag på skolan, där vi hade en lektion - religion. Efter det for jag hem och nu blir det ännu mer plugg. Har detta läsårs första prov imorngon - i rättskunskap! Hoppas det fastnar lätt på minnet^^








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0