Inte på topp..

Ni ser ju själva att ett öga är mycket rödare^^


Antingen så är jag redan sjuk, eller så kommer det bli mycket värre än vad det är nu - ont i halsen, hes, kramp i magen och röd i ögat. Förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre! Gick broarna för en timme sen, och kan säga att det var det plågsammaste jag gjort på länge. Efter cirka 500 meter fick jag världens kramper i magen och tänkte vända, men sen fick jag den dumma tanken att det kommer gå över snart, vilket det inte gjorde. Så jag fick härda hela 5 kilometer istället..! Dumt gjort.. Nu har det i alla fall gått över.


Klockan är tio i åtta vilket innbär att värma mig en kopp varm choklad och lägga mig och se Idol!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0