Helgen i det stora hela!



Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varit upptagen hela helgen!


I fredags grattade vi Hanna, som har fyllt år. Det blev grillat med massa folk som kom förbi, vi hade jätteroligt!  Åt mat, pratade, dunkade lite musik, spelade spel och dansade! Kan säga att denna kväll var helt underbar i det stora hela, verkligen, men det förekommer ju alltid vissa undantag!


På lördagen tog vi det lugnt hos Victor. Vi såg film och pratade om lite allt möjligt. Sen for jag hem och spenderade lite tid med familjen och på kvällen såg vi film igen, men denna gång hos Hanna! Riktigt mysigt, men är jag väldigt, väldigt trött, så jag ska lägga mig och försöka sova nu!



Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0