Tillbaka i ett paket!

Egentligen stämmer inte rubriken på detta inlägg helt. Jag är egentligen inte alls glad över att vara tillbaka i det kalla Sverige. Det har sina orsaker men dom tänkter jag inte gå in på nu. Jag hade i alla fall jättekul där borta i Alanya. Det var riktigt mysigt. Varmt varje dag, och en dag var det till och med 35 grader! Vi hann inte göra jättemycket där borta eftersom vi mest tog det lugnt på stranden. Men jag hann fota massor! Sen var vi även på marknad, på vandring runt omkring och på disco! Kan säga att jag hade "the time of my life" där. Jag är så glad att jag åkte! Tänkte visa bilder därifrån nu, eftersom bilder säger mer än ord.







































































































Kommentarer
magdi

<3

2010-10-13 @ 19:40:17
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0