Ber om ursäkt


Jag har inte haft någon ork att skriva här på ett tag nu. Känner att det inte heller är lönt med korta inlägg där jag skriver onödiga och tråkiga saker bara för att ha skrivit något. Men helgen har varit väldigt annorlunda och det är en anledning till varför jag inte har kunnat skriva. Har inte så mycket roligt att berätta nu heller, men jag tänkte säga att jag lever i alla fall! "Im still alive" (Internskämt från Turkiet)

Har fortfarande APU, men befinner mig nu i Skellefteå för att gå skola idag och imorn. Sen åker jag till Malå igen.. Men på fredag kan det hända att det blir att åka tillbaka hem till Skellefteå för att kanske gå ut med brudarna! Har dock bara delat tanken med varandra än så länge. Med andra ord, inte bestämt något. Annars blir det att vara i Malå med Hanna och grabbarna!

Ikväll ska jag åka ut och hälsa på Magda i skogen (A) Vi ska se "Euro Trip" och "Spirit" + kladdkaka med turkisk youghurt på det! Kommer bli awesome!

Nu ska jag lägga mig och vila, tills jag måste bege mig!

Just det, kan även passa på att berätta att PotoShop funkar ju inte, så det blir inga bilder eller roligare inlägg förän jag fixar det, så håll ut!









Kommentarer
magdi

awesome

2010-10-25 @ 17:31:53
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0