Söndag

Idag vaknade jag och Magda vid 12 och har chillat hela dagen. Var ganska trötta efter igår, då det blev en hel del folk och en hel del vandring kring Malå för att förflytta oss på olika ställen. Men kul hade vi i alla fall! Vi har sett film och typ legat i sängen nästan hela dagen. Sen har jag även övningskört en sväng och bokat körlektion till på torsdag. Så nu börjas det igen!

Nu är jag tillbaka i Skellefteå. Bussen komme fram vid åtta och så har jag hunnit vara förbi på Coop en sväng. Så med en cola i handen startar jag en film!

Va säger vi om morgondagen då? Skola... suck






Kommentarer
guevacci

Härligt och höra ;D min helg vart dunder, men nu är det slut på lovet :/ nu ska jag sova, natti!

2010-11-07 @ 22:46:55
URL: http://guevacci.blogg.se/
guevacci

haft en bra start i veckan annars? :)

2010-11-08 @ 18:01:38
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0