Onsdag

Även idag har jag varit ledig. Mötte upp Sofia inne i stan och vi tog en fika innan vi gick vidare för att göra lite ärenden. Klockan halv tre åkte vi iväg till ett stall där hennes gamla häst nu bor. Vi hälsade på honom ett tag och jag mockade lite bajs för första gången på jag vet inte hur länge. Kändes mysigt på nått sätt att få vara i stallet igen och jag kan inte säga att jag inte längtar tillbaka. Måste även säga att jag saknar min ängel Furir väldigt, väldigt mycket!

Jag kom hem vid halv fem och har suttit med körkortsteorin ändå tills nu. Ungefär två timmar alltså. Så nu ska jag käka, sen ska jag göra en fas eller två till brudarna kommer hit och då blir det filmkväll!

Sen körlektion imorn i denna snöstorm. Kan säga att jag inte längtar ihjäl mig..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0