Onsdag

Nu för tiden är dagarna fullpackade! Skolan, projektarbete, läxa, körkortsteori och andra måsten. Ha inte mycket tid över till att blogga måste jag säga. Men jag lever i alla fall och livet går framåt. Körkortet kommer jag knappast hinna ta innan jul, men fortsätter att plugga i alla fall! Kan ju ske trots allt!

Projektarbetet börjar också ta sig framåt och likaså alla andra ämnen. Julen börjar också närma sig med stora steg och det är dags att börja köpa julklappar. Jag har inga speciella önskningar, förutom att jag skulle vilja fara till Alanya igen! Sen behöver jag en ny kamera också! Eller i alla fall ett nytt objektiv, men det kan jag inte begära av mina föräldrar..

Nu ska jag ut i kylan. Röra mig mot Coop, och ikväll blir det ännu mer plugg!



Ps. Har ännu inte fått igång PhotoShop
så har inga bilder eller roliga rubriker att dela med mig av än så länge..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0