Måndag

Skola igen.. Känns väl ändå som en ganska bra vecka att starta med, eftersom vi är lediga tisdag och onsdag. Hade även bara två lektioner idag så det var som ganska soft. Jag och Sofia for sedan in till stan och fikade på Waynes och strax efter det for jag och Magda och tog lite fräna bilder i studion på E4an. Har dock inte fått bilderna än, för vi fotade med Örjans kamera så han skulle skicka dom sen.

Kvällen har spenderats i sängen med film och diverse. Känner att ögonlocken börjar bli tunga nu så jag ska snart  knäppa igen ögonen och sova! Har sovmorgon imorn, och det känns bra! Sen ska jag möta upp brudarna inne i stan och käka lunch sen får vi se vad vi hittar på!







Kommentarer
guevacci

härligt och höra ;D min vart dunder me, mkt fest och röj :P hittar du på idag då? :)

2010-11-09 @ 12:44:32
URL: http://guevacci.blogg.se/
guevacci

najs me shopping asså :D bara skolan sedan segat hemma ^^hur mår du idag? :)

2010-11-10 @ 10:10:15
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0