Lördag


Vart ska jag börja?

Gårdagen spenderades med grabbarna en stund innan vi drog vidare på ett ställe där det var lite mer blandade kön. Har dock inget emot att va enda tjejen måste jag säga. I alla fall så klippte vi Jim, vi lyssna på musik och berättade allt ovärt som man bruka vilja dela med sig av ändå. Sen drog vi tillbaka till Anton igen och lyssna på mer musik, gjorde tuppkammar och chillade.

Var även med min barndomsvän som jag inte har varit med på hundra år. Det var fan kul asså :) Måste seriöst börja va med henne igen (Y)

Nu ska jag städa mitt rum och sen plugga lite körkortsteori och se film med Fanny innan det blir att göra sig klar för kvällens planer!







Kommentarer
guevacci

sweet, vare kul? ;P var på party igår men vart så packad xD

2010-11-06 @ 16:39:34
URL: http://guevacci.blogg.se/
gue

haft en bra helg? =)

2010-11-07 @ 16:02:30
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0